subota, 9. srpnja 2011.

Moderni klasik Limbo dolazi na PS3, parni

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/M1Uv9AR8eIU/modern-classic-limbo-coming-to-ps3-on-july-19-steam-on-august-2.ars:

Limbo je jednostavno jedna od najboljih igara koje dolaze iz Xbox Live Arcade. Smo razgovarali o igri u dubinu , a mi smo imali čak i razgovor o tome što znači kraj, s ulazom iz naše zajednice . Jedan-of-a-vrste umjetnosti ispis je također dobio daleko tijekom našeg dječja igra voziti prošle godine .

Loša vijest je da je utakmica bila ekskluzivno na Xbox 360 konzole. Dobra vijest je da isključivost je samo više.

"To je jedna godina od Limbo izvorno pokrenuta, a te godine je nevjerojatno vrijeme za sve u Playdead" Playdead suosnivač Dine Patti napisao na PlayStation Blog . "Mi dobivši informacije od mnogih ljudi širom svijeta, i to je bio iznenađujuće da čuju o iskustvima ljudi imali s igrom."

On je također dao službeni release datum za PlayStation 3 verzije: 19. srpnja u SAD-u i 20. srpnja za Europu. Ostale regije bit će objavljen uskoro. Također zadirkivali dodatni iznenađenje tim će sudjelovanje u bliskoj budućnosti.

Samo u slučaju da niste ljubitelj konzola, igra također dolazi u paru 2. kolovoza, u cijelom svijetu .

Ovo je nevjerojatna igra, i ja sam sretan što više ljudi mogu igrati. Siguran sam da ljudi i dalje će se žale da ne dolazi do njihova android telefon ili Linux instalirati, ali još uvijek ... To je prilično dobro.

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar