subota, 9. srpnja 2011.

Pitajte Slashdot: živjeti bez interneta at-home pristup?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Goq8wRIVNj8/Ask-Slashdot-Living-Without-Internet-At-Home-Access:
Anonimni čitatelj piše: "Odlučio sam da je internet više nije pozitivan utjecaj na moj život, i sam zainteresiran za ukidanje svoje službe. U interesu ne forgoing svih digitalnih pogodnosti, ja planiramo postaviti male intraneta, hosting malo sredstava da mislim da bih imati pristup na redovnoj osnovi (npr. tekst izvatkom Wikipedije). ja ću još uvijek imati pristup internetu u moj ured, i imati jednostavan pristup do javne Wi-Fi . u knjižnicama i kafića Moja pitanja su tako:? li itko imati bilo koji iskustvo života bez interneta što većih neugodnosti ste naići Koji su resursi trebam staviti na moj intranetu Ima li nešto sam pogledom "?

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar