ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

College2Startup želi povezati startups za najbolje mlade talente (i obrnuto)

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZYkMxB4WecU/:

Ti medijski stručnjaci među nama svibanj biti upoznat s "Pomoć Reporter out" , ili HARO, koja donosi novinarima i blogerima quotable izvora, te pomaže malim poduzećima promovirati svoje brandove. To je zanimljivo, ako ne i potpuno dokazano, modela. Sada, što ako se primjenjuju taj model za startups, i pokretanja hiring proces? To je bio Tolu Babalola je mišljenje kad je stvorio College2Startup , izvor za početnike u potrazi za pronalaženje kvalitetne fakultetski i poslijediplomski talent.

Startups su uvijek u potrazi za talent, a to nije neobično vidjeti osnovana poduzeća acqu-najam pokretanja samo da bi dobili pristup svoj talent. U stvari, Mark Zuckerberg je što tvrtka iz nje . No, to se, rekao je, to nije jednostavan podvig pronaći talent koji je pravo stati za svoje pokretanje, posebno sa svim bijeli šum koji dolaze iz sučelja kao što su CareerBuilder, Monster, i Craigslist.

U kreiranju College2Startup, Babalola nije neki brzi anketama onih koji se trenutačno zaposleni na startups i utvrdili da gotovo dvije trećine njih su se zaposlili na temelju preporuke od strane prijatelja, bivših kolega, itd. To će stajati na razlog, dakle, da to može biti prilično teško studenti i nedavno diplomiranih pronaći otvora na startupima ako se ne dogodi da poznaju nekoga tko je već unutra.

Tako, College2Startup omogućava potencijalnim zaposlenicima kako biste se pretplatili na dnevni bilten (da Babalola svećenici) za primanje radnih mjesta. College2Startup dnevni newsletter je opt-u i značilo da cilj samo onima koji imaju posao specifičan talent. Kada potencijalni zaposlenik prima newsletter, on ili ona može pomicati kroz popis radnih mjesta kako bi pronašli mogućnost da ih najbolje odgovara, a zatim kliknite primijeniti pravo iz newsletter. I, nakon što je korisnik prijavio, mogu filtrirati rezultate iz posla oglasi as well.

Naravno, model ne svibanj zvuk posebno um-puše, kao mjesta kao što su Mediabistro (i mnoge druge) nude mogućnost da se mjeri e-mail obavijesti za vrste radnih mjesta koje tražite, a možete primijeniti izravno od onih e-pošte. Dakle, dok je opt-u i primijeniti-ravno-iz-mail-su cool značajke, osnivač kaže da je ono što razlikuje College2Startup je u tome što tretira proces prijave. Pitanja koja poduzeća pitati budući zaposlenici na veliki posao sučelja imaju tendenciju da se općenito, a oni ne rade veliki posao za pronalaženje što podnositelja zahtjeva određene vještine.

Babalola je rekao da želi dobiti intervju proces valjanja desno od prve primjene, što je razlog zašto kandidati su postavljana pitanja o njihovim specifičnim vještine. Nakon što je korisnik kliknuo "odnosi na" link u e-mailu, na primjer, oni su odvedeni u prijave stranicu u kojoj je uređen Babalola niz pitanja zna startupima će biti nestrpljiv da vidi odgovore na, prije nego nazovete zahtjeva u za intervju. Ako je posao za pozadina developer u Groupon, na primjer, kandidati će se postavljati pitanja poput: "Što ti kod jezika u?", Ili tražiti da govoriti o (i dati linkove do) stranice koju su izgradili u prošlosti , linkove na svoje GitHub profil, ili čak osigurati video uvod.

Babalola je rekao da misli da šalje odgovore na ova pitanja izravno startupima mogu pomoći pojednostavniti proces i dobiti loptu valjanje brže, tako da startups su relevantne doušnik zaviriti u-prospectives prije anketiranja. Ona također pomaže ograničiti često labirintski proces prijave svojstvene veće web stranice.

No, veliki g

Nema komentara:

Objavi komentar