ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

OMG / JK: Da, naravno da ste u moj 'Prijatelji' kruga. Zakuni.

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pbCmR35J8lE/:
Hej, mi smo ovdje za novu epizodu od OMG / JK? Sam Jason Kincaid u New Yorku.

I ja sam MG Siegler. Kao što možete vidjeti to je malo drugačiji. Jason napustio brod i preselio se u New Yorku. Dakle, to je, kako smo gonna učiniti, split screen, mislim, što je nekako cool. Vi ste je dobio lijepi krvavi hamburger u pozadini. To je prilično strašan.

Može li doći do više i mazite po glavi, gotovo.

A ja sam sjedio u svoj ​​stari sjedalo tako da je ovo ...

Da.

To je vrsta zanimljiva. Ali neka roniti u ono što zapravo ide na razgovor o tome. Sva prava. Učinimo to.

Prva stvar je Google +. To je konačno objavljena. To je Google-a, naravno, velike socijalne strategije. Mi smo poznati hrpa stvari koje su vrste uključene u ovaj za neko vrijeme.

Nema komentara:

Objavi komentar