ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

HTML5 Game Maker izgleda da Transcend Sleepy Chrome prodaje web trgovinu na iOS

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YDL7kZ-3usc/:

O prije godinu dana, izgubljeno desetljeće igre , u ranoj fazi pokretanja igra razvoj sa sjedištem u Palo Alto, ušao Boing Boing je "inspiriran Igre Glazba natječaj" . Stvorio igru ​​pod nazivom "napad! Arena ", zarazna 16-bit-arkada stil, HTML5 samo fantazija shoot 'em up. Igra je popularna dovoljno da je Google napravio to lansirati naslov za pohranu Chrome web natrag u prosincu.

No, osim agresivne preuzimanje Chrome ljutit ptica (što je sada nedohvatljivo za mene na Chrome, usput), prodaje nisu baš bili pretjerano veliki .

Kao rezultat toga, izgubljeno desetljeće Igre Osnivači Geoff Blair i Matt Hackett su željni ići nakon IOS tržištu, ali kao kreatora HTML5 samo igra, oni su u početku bila spriječena činjenica da HTML5 nije stvarno stečen do brzine (doslovno / figurativno) na mobilnim uređajima ili tablets, zahvaljujući mnoštvu performansi i audio pitanja. Jedna od atrakcija u zgradu u HTML5, rekli su, je njegova prenosivost, a našli su ga jednostavno premjestiti napad! u dućan Mac App za desktop.

No, HTML5 je, barem kad su počeli, bomba na ipad, jer su jedini u mogućnosti to igra jednu zvučnu datoteku u isto vrijeme, iskusan latencija pitanja, i tako dalje. Dok je zvuk u HTML5 nije lako boriti sa zvijeri u prvom redu, HTML5 je vidio brzo developer usvajanje u posljednjih nekoliko mjeseci, a tehnologija je sve više i više optimizirani svaki dan, kao i podrška za nove web tehnologije hvata se na mobilne i drugim uređajima. "HTML5 je budućnost web sadržaja, a mi namjeravamo da se u prizemlju kada je u pitanju igre", rekao je Blair.

Dakle, dok je napad! na Chrome je super za igranje igra na desktop ili laptop, ekipa biti će morati prepisati svoje HTML5 igru ​​su bili na to optimizirati za mobilne uređaje, a posebno iOS. I kako nisu točno u ravnini s gotovinom od CWS prodaje, vrijeme saver je kritična. Kako bi riješio svoje mobilne woes, izgubljeno desetljeće odlučio na suradnju s Game zatvaranje, početak smo pisali o natrag u veljači , da postane prvi licence igre Zatvaranje mobilne HTML5 motora.

Koristeći pokretanja tehnologije, izgubljeno desetljeće je danas ispuštanje potpuno opremljenog verziju napad! za iOS, bez prepisati igru. Prema Blair, vrijeme razvoja za pokretanje na iOS je smanjen za 75 posto, i kao rezultat toga, oni će biti u mogućnosti pokrenuti kasnije Android verziju sljedeći tjedan.

Štoviše, oni 'bio u mogućnosti dodati neke nadogradnje igre za IOS izdanju, uključujući i mnogo veći igrališta, četiri nove okoline, novi "Stage Select" zaslonu za poboljšanje igre tempo i ponovno igrivost, " Trgovina ", koji ima HTML5 štit, Brzina čizme, zlatni oklop, oštriti Stone i više, i dvije vrste kontrola.

Još u svibnju, igre Zatvaranje prikazuju svoje HTML5-based cross-platforma tehnologija multiplayer igranje na Google I / O, putem "Popstar obrane", igra stvorena posebno za konferenciju pokazati da je to uistinu moguće napisati jedan HTML5 igra koja radi preko preglednika, IOS, Android, tablets i sve. Izgubljeno desetljeće radi isto, a Facebook je "Projekt spartanski" na putu, navodno da bi socijalne umrežavanje div u HTML5 igra na mobitelu, programeri poput izgubljenog desetljeća su dobro pozicionirani za napraviti samo t

Nema komentara:

Objavi komentar