ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

Nije Scoble krivnjom, to je algoritam za

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/g-OyDs8t9cA/:

Robert Scoble
Google + vidi buka efekt nikada nisam vidio prije. Ja potpuno vidjeti zašto bih se blokirati. tcrn.ch/q51Xp4

Čini se da sam izazvao lonac tijekom vikenda s moj post o tome zašto sam blokiran Robert Scoble na Google +. Neki od reakcije jasno propustila točku sam bio težak to izraditi. To nije bio kritika Scoble, čiji je rad mi se sviđa, ali kritiku Google + algoritama koji neprestano resurface sadržaja od strane onih koji su popularni na Internetu.

Pratim Scoble na Twitteru, a mi samo postali prijatelji na Facebooku. S obzirom na način na Facebook i Twitter površine sadržaj, to nije problem uopće.

No, Google + stalno zakopava sadržaja iz mojih bliskih prijatelja. To je posebno važno upravo sada kada se sadržaj iz stvarnog prijatelja vrlo je rijedak početi s zbog ograničenja na pozivnice. Internet poznati svi imaju svoje poziva. Moji pravi prijatelji još uvijek čekaju njihovo. Nedostatak transparentnosti u procesu pozvati je posebno frustrirajuće što sam morao učiniti CRM za prijatelje na Google ime. "Jeste li poslati mi pozvati još?" "Da, ja sam ga zatražio odmah. Google je upravo nije ga poslao. "

Algoritmi bi trebali normalizirati signala. Ako je post Scoble dobiva samo 20 komentara, to je post koji vjerojatno nije vrlo važno. Ako je post jedan od mojih bliskih prijatelja dobiva 20 komentara, to je stvarno velik Deal-to je vjerojatno rođenje, vjenčanje najave ili promjene posla. To su stvari koje želim znati o tome.

Jedan od mojih omiljenih tech razgovora i

Nema komentara:

Objavi komentar