utorak, 31. svibnja 2011.

Viši Građani podstava gore za rješavanje Fukushima

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Qjv5COLsBJ8/Senior-Citizens-Lining-Up-to-Tackle-Fukushima:
Neki su ih u odnosu na kamikazes, ali više od 200 starijih volontera koji žele očistiti stanice Fukushima snage kažu da su samo kao praktična. 72-year-old umirovljeni inženjer Yasuteru Yamada kaže:.. "Ja sam 72 i na prosjeku ja vjerojatno imati 13 do 15 godina lijevo živjeti čak i ako su bili izloženi zračenju, rak bi moglo potrajati 20 ili 30 godina ili više da se razvije Stoga nas stariji imaju manje šanse za dobivanje raka. " Do sada je vlada neodlučan pustiti volontera u elektrane, ali Yamada i drugi su bili lobiranje za pravo na pomoć u počistiti. On kaže:.. "U ovom trenutku mogu reći da sam u razgovoru s mnogim ključnim vlade i Tepco ljudi, ali žao mi je ja ne mogu reći ništa više u ovom trenutku je na putu, ali to je vrlo, vrlo osjetljiv pitanje politički. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar