petak, 27. svibnja 2011.

Smartphones, ne DVRs, su najveća prijetnja na TV reklame

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/05/27/smartphones-not-dvrs-are-the-biggest-threat-to-tv-adverts/:
TV gledatelji su slavno promjenjiv hrpa, koja teži za pogon TV oglašivačima ludo. Prevladava teorija ostaje da preskakanje prošlosti oglase koristeći pesky DVR je najveći neprijatelj u marketingu, ali nova istraživanja je još jednom suprotnosti koje su primile mudrost. IPG Media Lab u Los Angelesu izdvajali zajedno predstavnik grupe od 48 TV i on-line video gledatelja i pitao ih da sjedi kroz neke programiranje, a opremljen je uobičajenom "uređaja ili smetnje" koje prate njihove navike gledanja. U središtu istraživanja bio je mjerenje vremena svaka osoba provela pred ekran i kako se bave su sa sadržajem. Prva stvar primijetio je da 94 posto TV gledatelja i 73 posto online videa potrošača koristi neki drugi oblik medija za povećanje njihove vizualne zabave. Smartfone su najčešći sa 60 posto ispitanika test pribjeći svojim slušalica dok gawking na TV. To je rezultiralo osrednji 52 posto pažnju razini tijekom samog programa i 37 posto tijekom oglase. Drugim riječima, dvije trećine vremena, reklame su se ignorira i smartphone pomažu ljudima s tim odvratan ponašanja. Ironično, brzo-prosljeđivanje oglasa koristeći DVR zaradio pozornost razine koje su bile 12 posto više, uglavnom jer ljudi su pokušavali da bi bili sigurni da ne preskakati predaleko naprijed. K vragu, zašto se stvarnost mora biti sve složeno i stvari ?

Smartphones, ne DVRs, su najveća prijetnja za TV oglase prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 27 svibanj 2011 08:37:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink Tech prljavštine | izvor Ad Age | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar