petak, 27. svibnja 2011.

Feature: smrt ožujak: problem krckanje vremenu u razvoj igara

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/gZ4w1juYuwk/the-death-march-the-problem-of-crunch-time-in-game-development.ars:

Horor priče su stalno izranjaju o dužinama igra razvijen od strane ponekad moraju ići u kako bi se brod igra na vrijeme. Najgore uključivati ​​i do 85-satni rad tjedana-12 sati dnevno, sedam dana tjedno, što je više nego dvostruko stoljeća stare 40 sat tjedno standard. Dulje škripanje može trajati i do godinu dana, s pretrpio 60-satni tjedan. Ova praksa je zaradio znatno manje neškodljiv ime od "škripanje vrijeme." To se zove "smrt ožujak."

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar