ponedjeljak, 14. veljače 2011.

Redatelj kaže Motorole Super Bowl oglas ima neke sličnosti s markantnim kratki film

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/02/14/filmmaker-says-motorolas-super-bowl-ad-bears-some-striking-simi/:
On ne ide tako daleko da kažu da Motorola (ili njegov oglas agencija) napadan Provučeno svoju ideju, ali LA-based redatelj Mike Sarrow smatra da tvrtke nedavnom Super Bowlu oglas medvjeda je previše sličnosti s jednom od svojih kratkih filmova jednostavno neka promaći bez komentara. Taj film, "Nemojte odspajati", snimljen davne 2009 (i cijepane oko za nekoliko godina prije), i uključuje svijet ispunjen "trutovi" odjevene u bijele slušalice, koji su nesvjesni da stvarni svijet oko sebe i nesposobne za ljudske interakcije. Sada, da u sebi i po sebi očito nije najoriginalnijih ideja, ali Sarrow napominje da postoji nekoliko "udarnim" sličnosti izvan opći koncept između oglasa i njegov kratki film, posebice kada je u pitanju završetak (koji mi neće pokvariti za vas ovdje). Nasuprot onome što možda mislite, međutim, vrabac ne traži nikakvu naknadu iz Motorola (ili čak i imenovanje), on samo želi da ljudi vide njegov film i čine vlastite misli. Sudac za sebe nakon pauze.

Nastaviti čitanje Redatelj kaže Motorole Super Bowl oglas ima neke sličnosti s markantnim kratki film

Redatelj kaže Motorole Super Bowl oglas ima neke sličnosti s markantnim njegov kratki film prvobitno pojavio na Engadget na ponedjeljak, 14 veljača 2011 13:54:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink TUAW | izvor CNET | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar