ponedjeljak, 14. veljače 2011.

E-knjige Pozajmljivanje ustane na korporativne huškanja

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zAAAF3kTaBM/E-Book-Lending-Stands-Up-To-Corporate-Mongering:
phmadore piše: "Izdavačka perspektive govori danas o uspon e-knjiga kreditiranja, koje, moglo bi se nada, da će dovesti do porasta u propitivanju točno koliko nečije digitalnim pravima proširiti. Iako članci su uglavnom govori o ovlaštenim kreditnim programima kroz zapaliti i gluho ('mehanika su jednostavna: ebook vlasnici prijavili i popis knjiga koje oni žele drugima omogućiti da posuditi Kada netko posuđuje jedan od ebooks si na popisu, možete zaraditi kredit Bodovi se mogu kupiti za onoliko malo.. kao $ 1,99 iz eBook baciti '), moramo se zapitati zašto smo odjednom plaćaju izdavači više za manje. U slučaju iBooks, da ne mogu ni prenijeti svoje knjige na neki drugi uređaj, a kamoli drugog korisnika, ali onda barem Cijene su nešto kontrolira U slučaju web-mjesta kao BooksOnBoard, imaš smiješno out-of-control cijene sa znatno smanjen trošak dostave To nije sve loše, ne bi mi krivo;.. Kobo nudi Vam konkurentne cijene koje nikada ne ostavljajte me osjećaj ripped off ili zaglavi sa inferiornom proizvod još uvijek, ja ne mogu pomoći, ali mislim:. upravljanja digitalnim pravima, sigurni gdje su moja prava, kao potrošača, i tko je upravljanje njima ne bi smetalo prodaje!? prava natrag na izdavača ili pohraniti u trgovini kredita;. ja također ne bi strašno smeta ako oni je dobio razumnu odsiječe preprodaju proizvoda netko drugi Ono što mi se ne sviđa je da nikada to dopustiti ili i dalje da ga je nemoguće za mene to prodati što je s pravom moje. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar