ponedjeljak, 14. veljače 2011.

HP-ov 'svi na' ad ide Grammyja, nationwide uzrokuje cringing

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/02/13/hps-everybody-on-ad-goes-to-the-grammys-causes-nationwide-cr/:

HP-rekao nam je gledati za posebne novu kampanju tijekom Grammyja, pa gledati jesmo - samo pronaći ovaj komercijalni i povremeno na pozornici kenjkav od HP-TouchPad. Ovo potonje je standard poslovne prakse, kako bi bili sigurni, ali bivši? Pa, riječi (skoro) nas je pobjeći. Vi stvarno morati gledati za sebe, ali samo zamisliti kolinja od Lou Reed klasik (iako je daleko, daleko precijenjena) "Walk On The Wild Side", gdje se priče o doping i cross dressing zamijenjeni su priče ... Tweeting. I kopanja. I drugi zaista banalan stvari. Kinematografiji i opće poruke komercijalnih zapravo je na licu mjesta, ali sve dobiva zgnječen pod težinom loš ove glazbene odluku. HP igrao taj isti video na događaju u srijedu, ali malo smo znali da će to biti kick-off tvrtke marketing napada.

Mi smo iskreno zapanjen time koliko off tipku (nema namjeru dosjetka) ovaj oglas. Vi mislite da bi nakon svih loših pritisnite Palm je dobio na svom prethodnom velikom kampanju (pa čak i nakon neke ne-tako-nježna savjet ) ljudi zaduženi će misliti dvaput o ovoj potencijalno nešto polarizacijske. Nećemo lagati - mi smo razočarani. Obje strane HP / Palm, i Lou Reed. Svi ti dečki ... natrag na ploči za crtanje.

Potražite na svijetle strane, iako - barem imaš oko šest mjeseci da se opere ovo ljudi mozak.

HP-ov 'svi na' ad ide Grammyja, nationwide uzrokuje cringing prvobitno pojavio na Engadget o Suncu, 13 veljača 2011 21:03:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar