četvrtak, 27. siječnja 2011.

Uspon i pad Grafički Avantura Igre

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/2RLMY0hrSMk/The-Rise-and-Fall-of-Graphic-Adventure-Games:
Blog odvojenim post ima detaljnu retrospektivu na gotovo tri desetljeća povijesti u grafičkom avanturu žanr. Iako je ovaj tip igre je pao iz milosti u novije vrijeme, mnogi klasični naslovi su neizbrisiv maraka na sjećanja i sklonosti cijelu generaciju igrača. Ako ste igrali video igre u 80-tih i 90-ih, vjerojatno ćete vidjeti nešto što prepoznati. Citiram: "U svojoj ponekad turbulentna-trideset-godišnjoj povijesti, grafičko-avantura žanr je vozio usvajanje tehnologije, voziti i na brijeg i kroz za grafiku i zvuk valova, dotaknu živote milijuna ljudi, i oblika u porastu ( i, u nekim slučajevima, pada), nekoliko velikih imena ljudi i tvrtki u gaming industriji. To je žanr koji se često zadržavaju svoje izoliranosti, pate od nedostatka volje da se prilagode promjenjivim tržišnim uvjetima ili za daljnje guranje granice interaktivnosti. Avanturističke igre sigurno nije tih stvari, ali napori doista inovacije činilo da vrhunac sredinom 90-tih, prije nego što brzo pada off-sa samo nekoliko iznimaka. poboljšanje udes pustolovna igra razvijen u posljednjih nekoliko godina može na barem djelomično pripisati njihovim naporima da se inoviraju-Telltale s epizodne strukture, Quantic Dream s novim sustavom kontrole (za bolje ili lošije), i japanski programeri, kao što su ciranju sa Nintendo DS naslova koji uvode elemente iz vizualne romana.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar