četvrtak, 6. siječnja 2011.

Tesla Model S je u paketu gore na CES, mi ga razmotati (video)

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/01/06/tesla-model-s-is-bundled-up-at-ces-we-unwrap-it-video/:
Tesla Model S je u paketu gore na CES, mi ga razmotati (video)
Mi ćemo dobiti ovu zabit up front: Ne, nismo dobili to voziti. Zapravo nismo ni doći do sjediti u svom kremasti bijeli sjedala, tragedija da smo još uvijek malo osjetljivo o tome. Ali mi je dobiti otvoriti vrata Tesla Model S , testiranje trik powered kvaka da motor se nakon dodira i onda, kad su vrata zatvorena, patent natrag rumenilo na lim. To je lijep detalj, onaj koji mislimo da će vjerojatno izgubiti svoju sposobnost da inspirira čudo nakon otprilike tjedan dana. No, za sada, to je cool. Check out video da se i druge pojedinosti u nastavku.

Nastaviti čitanje Tesla Model S je u paketu gore na CES, mi ga razmotati (video)

Tesla Model S je u paketu gore na CES, mi ga razmotati (video) prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 6 siječanj 2011 09:32:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar