petak, 7. siječnja 2011.

Studenti Nedostatak znanstvene pismenosti

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0AN54DwEYoA/story01.htm:
Anonimni čitatelj piše s novostima iz istraživanja u znanstvenoj pismenosti koledž studenti biologije. Ranije studije pokazale da su studenti skloni "uglavnom se oslanjaju na neformalne razmišljanje proizlazi iz njihovih osobnih iskustava", pa istraživači izvedena nova nastavnih okvira koji izričito učio načelo se temelji rasuđivanje. Dok je broj studenata koji su koristili ovu metodu je porast, više od polovice je nastavio koristiti neformalne rasuđivanjem, što znanstvenici kažu ukazuje na propust u načinu na biologiji uči (PDF). "Većina fakultetskoj razini upute predstavlja studente s kompliciranim pripovijesti o pojedinostima ključnih procesa (npr., stanično disanje), ali ne izričito pojačati korištenje ključnih načela za povezivanje tih procesa. Dakle, studenti su razumljivo bave pamćenje detalja procesa bez naglaskom na načelima koja vladaju i povezati procese. ... Kao rezultat toga, studenti mogu ostaviti uvodni tečaj biologije sa sposobnošću da recitirati reakcije u Calvin ciklus, ali još uvijek vjerujući da biljke dobiju većinu svoje mase od tla nego iz atmosfere, da biljke photosynthesize ali ne disati, ili da masa razgradnje organizma prvenstveno će se vratiti na tlo. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar