petak, 7. siječnja 2011.

4G Shocker! Studija pronalazi potrošači žele ono što ne razumiju

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/01/07/4g-shocker-study-finds-consumers-want-what-they-fail-to-underst/:
Mi smo svakako vidjeli naš sajam udio od 4G uređaja u Las Vegas Sun (dobro, kongresni centar) u ovoj godini, ali kao što ste možda pogađate, nedavna studija pokazuje da povećana svijest ne mora nužno jednaka povećano razumijevanje. Kao Nielsen Company je nedavno otkrio, većina (54 posto) potrošača koji ne znaju ili brigu o 4G su oslanjajući se na stare definicije Međunarodne unije za telekomunikacije mobilnih podataka brzinama od 100 Mb / s, iako su nositelji kakve su stvaranje svoje vlastita pravila (na primjer, T-Mobile i AT & T zovete svoje HSPA + mreže 4G). I što napraviti veliki postotak ljudi koji misle da 4G nekako se odnosi na iPhone 4? To je jedna trajna glavu scratcher. Ali na kraju, Studija zaključuje da nitko od što je zaista važno: gotovo tri od deset potrošači su gearing up za kupnju 4G uređaja u idućih dvanaest mjeseci. I \ to je ono što je zaista važno, zar ne?

4G Shocker! Studija pronalazi potrošači žele ono što oni ne uspijevaju razumijeti prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 7 siječanj 2011 10:29:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Nielsen Company | Pošalji ovu | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar