četvrtak, 20. siječnja 2011.

Kako Vam se pohraniti vaše osobne fotografije?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UWxDGQyaDy8/story01.htm:
mxhf piše: "Upravo sam se vratio iz četiri tjedna odmora u Meksiku. Ovo je zemlja za Azteka i Maya ruševine i mi posjetili dosta njih. Nepotrebno je reći da smo uzeli tisuće slika s dvije kamere. Došavši kući shvaćam da je moj hard-disk nema dovoljno prostora za držanje dodatnih 16 GB koje sam prikupio na drugoj strani svijeta. Sada, moj hard disk već je 250GB. Radim isključivo na laptop i ne želite da se to promijeni. Znam da ima veće diskove i danas. Ali sam shvatio da je došlo vrijeme da se konačno premjestiti moj slike od moj laptop zbirke negdje drugdje. Ali, gdje bih trebao ići? Dakle, kako da pohranite svoje foto kolekcije? I kako se držati sigurnosne kopije?. To su očito slike koje želim zadržati za moj život. Tako treba da opstane požara, provale, itd. Mislim da količina podataka sam pravila online prostora za pohranu van. Trebam li dobiti samo dva USB diskove i ostaviti ? na razumno ste mjestu mislim da to mora biti zajednički problem danas I da - prije nego što pitati - ja znam da je prva stvar za učiniti je proći kroz svoju kolekciju i izvatkom što nije vrijedno čuvanje ".

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar