utorak, 11. siječnja 2011.

AT & T: "Mi smo mnogo veći nego iPhone ekskluzivnosti

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/01/11/atandt-we-are-much-bigger-than-iphone-exclusivity/:
Mi smo očekivali da će vidjeti Verizon iPhone konačno napraviti svoj debi u samo oko pola sata sad, ali to izgleda kao AT & T je radiš neke-show kontrola štete unaprijed - u intervjuu za Wall Street Journal jutros, Ralph de la Vega je rekao "Mi smo spremni" izgubiti ekskluzivnost, jer "mi smo puno veći od ovoga." To definitivno zvuči kao da netko upravo dobio odbacio je njihov najveći partner, ali ne mislim da AT & T je samo će zanemariti Verizon - to je planiranje oglas Blitz koja će istaknuti iPhone bolje brzine prijenosa podataka i istovremeno glas / podaci mogućnosti kad se koristi u svoju mrežu . Zvuči kao da stvari idu kako bi dobili još više zagrijava između dva najveća prijevoznika - i iskreno, ne možemo čekati.

AT & T: "Mi smo mnogo veći nego iPhone ekskluzivnost prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 11 siječanj 2011 10:29:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Wall Street Journal | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar