četvrtak, 23. prosinca 2010.

Razmatrajući Indie Game cijene

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7FrA72gj88Y/story01.htm:
Kao drugi Skroman Indie Bundle caruje, uzevši u više od 1,5 milijuna dolara u pay-što-vam-Želite prodaja, blog odvojenim post je snimljen pogled na indie igra cijena u cjelini, pokušava utvrditi koliko niska cijena poena i čestih prodaja utjecati njihova popularnost u oceanu 60 dolara blockbustere. Citiram: "... u kratkom roku te prodaje su dobra stvar Oni donose u više prodaje, više prihoda, te proširiti doseg igara koje često imaju vrlo malo marketinga podršku iza sebe, ako je bilo za one igre, uzimajući.. na naslovnoj stranici Para je veliki poticaj, stavljajući ga ispred ogromne publike igračima. Ali što su dugoročne posljedice? Ako se većina igrača kupnji ove igre na jako snižena cijena, kako to utječe na percepciju indie igara na slobodi? To nije lako odgovoriti na pitanje, pogotovo s obzirom kako se relativno novi te prodaje, što je teško procijeniti njihove dugoročne učinke. Ali to je jasno da si pomalo dvosjekli mač. Ekspozicija je dobro, ali cijena erozija nije. 'Kada je riječ o percepciji, vrlo veliki popust dobiva ljudi igraju igru koja [im] ne će igrati drugačije, i mislim da ima i pozitivne i negativne efekte,' [2D Boy suradnji -osnivač Ron Carmel] rekao Ars. "negativna je da ako sam spreman platiti $ 5, ali ne 20 $, ja vjerojatno ne želim igrati tu igru jako puno, pa možda nisam kao uzbuđeni o tome nakon što sam se igrati i možda sam voziti dolje prosjek uvažavanje igre. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar