četvrtak, 9. prosinca 2010.

Amazon Lažni Proizvodi i Lažni Recenzije

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nTR7uTGrxwQ/story01.htm:
RSK piše: "Prvi put sam došao preko lažnih recenzije na Amazon, to je bio smiješan. Koristeći Amazon's Window Shop app, JA je došao preko veliki kategoriji 'osobitoj proizvodi', i bio je više nego sretni da gledati kroz njega. Gotovo svaki od proizvodi sam našao na popisu (urana Ore, 1 galon mlijeka, roditelj djeteta Test, svježoj cijeloj Zec) bili lažni, s tisućama gostiju na njih. Kao kupac, nisam bio svjestan kako je lako je očito lažni recenzije proizvoda i to me smeta. Kada sam shopping, prvi (i puno puta samo) mjestu gdje sam je posjetiti Amazon pročitati recenzije ako sam na tržištu za nešto. Ja ne očekujem gostiju da se riječ Božja, ali ja ne pretpostavljaju određeni stupanj legitimiteta za većinu od njih. Iako to neće utjecati na moju korištenje Amazon (pogotovo ne u ovo doba godine), želio bih da se mjehurić ovaj gore na Amazon pozornost pa neko vrijeme je proveo na poboljšanju kvalitete pregleda. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar