ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Reed, ne slušaju na Wall Streetu.

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sHRin6yd-PU/:
Netflix stock chart

Netflix je pobijedivši na Wall Streetu prošlog tjedna. Nakon revizije pretplatnik procjene prema dolje za 1 milijuna pretplatnika, njegova dionica je otišao u slobodnom padu, zatvaranja tjedan na 155 dolara, što je smanjenje od 300 dolara vrhunac u srpnju. Netflix, draga na Wall Streetu za posljednje tri godine, izgubio pola svoje vrijednosti u nekoliko kratkih mjeseci.

To mora biti trenutak gutljaj sada za mjesto predsjednika uprave Reed Hastings, koji je uvijek postavljen Netflix na vlastiti put i neka investitori shvatiti stvari za sebe. Više od bilo koje druge tvrtke, Netflix predstavlja prijelaz high-end video zabavu (filmovi i TV emisije) na Internet. Kladiti na Netflix je kladiti se na streaming video . To je neizbježan prijelaz. To će se dogoditi iz više razloga. Reed zna. On je vidio prije nego većina. Slanje ljudi DVD-a poštom, bila je uvijek samo privremeno poslovni model dok širokopojasni, studijima, a korisnicima je uhvaćen gore.

Mi smo još uvijek nije sasvim postoji još. Tempo na kojem su ljudi padaju DVD je brže nego stopa po kojoj su usvajanje streaming. Pritisak na Netflix učiniti nešto kako bi se obnovilo povjerenje mora biti teške. No, Reed, ne slušati na Wall Streetu. Samo gurati studiji za otvaranje više od svojih filmova i TV emisije za streaming, a kupci će uslijediti.

Međutim, ne slušati korisnicima. Podizanje cijena za one od nas koji se odluče za streaming i DVD-a bi bilo u redu ako Netflix je dublje streaming katalog. No, jaz je još uvijek prevelika, a poskupljenje se činilo prerano. Vaši klijenti su vrlo odani. Nemojte ih popišati.

Ako se sjećate, to je bio još u srpnju, kada Netflix najavio nove cijene koje bi podići cijene za pretplatnike koji su dobili i DVD-u mail i streaming filmova preko Interneta. To je izazvalo reakciju među nekim korisnicima, iako je imala učinak da Netflix streaming je samo planirati atraktivan, s 75 posto novih kupaca sada se prijavili za to.

Ipak, to nije dovoljno za offset drop-off u DVD pretplatnika. Od 1 milijuna manje pretplatnika Netflix sada očekuje, 800.000 će biti s DVD-samo pretplatnicima. Preostalih 200.000 pad doći će iz streaming samo za podmornice, s brojem koji plaćaju za obje preostale stabilan. Od Netflix se očekuje 24 milijuna pretplatnika u ovoj godini, 21,8 milijuna će imati pristup struji u nekom obliku, a samo 2,2 milijuna će se držati na DVD-samo pretplate.

Pomak je već jasno. To je samo da točan stopa po kojoj se da je pomak se događa, teško je predvidjeti, pa divlje ljuljačke u cijenu dionica. Gubitak obnovu svojih streaming distribucije bave Starz nije pomoglo ni pitanja.

Dobivanje studiji i zabava poduzeća na brodu i dalje će biti najveći izazov za Netflix. Ekonomije za streaming ne odgovaraju ekonomije drugih oblika raspodjele (kao što je kabel) za medije tvrtke. No, ponašanje potrošača već ide u smjeru strujanja. To je samo pitanje koliko ekrana ste spojeni na Internet i kako je velika su. Ako je samo zaslonu vašeg računala, prijenos je više od posljednjeg utočišta. No, jednom kada možete dobiti Netflix na vašem ipad ili flat-screen TV, onda to postaje jedna od mnogih gledanja i često najbolji.

Osobno, ja potok Netflix kad god mogu, čak i

Nema komentara:

Objavi komentar