ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: Dobro Gigabit Router 802.11n kuće?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zI5VZGSNrOQ/Ask-Slashdot-Good-Gigabit-80211N-Home-Router:
nukem996 piše: "Ovaj tjedan ću se preseliti u novi stan sa vrlo brzu internetsku vezu (100m s mogućnošću 200M u budućnosti). Ja sam se na trčanje OpenWRT na moj Linksys WRT54G router i željeli dobro podržan router ga zamijeniti. Dok istraživanje routera našao sam većinu recenzenata su koristili zadani firmware i od ja ću biti stavljajući na OpenWRT Htio bih znati koliko dobro to radi kada koristite to. Moji zahtjevi su Gigabit LAN i WAN, 802.11n na 2.4Ghz i 5GHz, dobro podržan od strane OpenWRT i / ili DD-WRT i USB podrška će biti lijepo. Razmišljao sam da ide s BUFFALO WZR-HP-AG300H ali neki recenzenti kažu da su opseg i pada pitanja. Moji ISP sugerira Apple AirPort Extreme koji nije podržan od strane OpenWRT ili D-Link 825 koji ima probleme s povezivanjem, kao i nekoliko prijatelja mi je rekao da ostanu daleko obliku D-Link. Što mislite slashdot? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar