Govoreći na Gamerlab 2011 u Barceloni, MUD1 programer Richard Bartle je oštre riječi za trenutno stanje društvene igre: "Velika je stvar o društvenim igrama koje im se ne sviđa da vam kažem, je da to nije zapravo društvene igre igrao na. . društvene mreže je ono što podrazumijevamo pod društvene igre ... Ove igre su kategorizirani više od platforme nego da su društveni i sami način na koji su angažirati svoje igrače ne kroz zanimljive igre, to je učinjeno kroz vanjski nagrade - u osnovi mita.. .. Razlika je, društvene igre se oslanjaju na vanjske nagrade, kako bi se biti uvjerljiv Ljudi nastaviti igrati igru, jer drži da im stvari -.. nagrade To je dovelo do gamification U rukama dizajnera, to je velik posao. potencijala, no nažalost to nije u rukama dizajnera, to je u rukama marketingu. "
Pročitajte više ove priče na Slashdot.
Nema komentara:
Objavi komentar