petak, 1. srpnja 2011.

Ispraćaj: Jon "Hannibal" Stokes marševa mu slon vojsku iz Ars

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/fUlut41UFCs/send-off-jon-hannibal-stokes-marches-his-elephant-army-away-from-ars.ars:

Ovo je značajan dan za Ars: naše Jon Stokes je korak dalje od svojih dana u dan ulogu Ars nastaviti niz novih mogućnosti. I mi smo ga šalje se sa zahvalnošću za njegov veliki servis na našoj zajednici i najbolje želje za budućnost.

Trinaest godina je vječnost on-line, ali to je koliko dugo Ars Technica je udaranje po ulicama, šuštanje svoj vlastiti stil tech pokrivenost i zajednice. I u tom trinaest godina, jedan od mojih najboljih odluka sam napravio kao osnivač i urednik u glavni Arški dopire do Jon Stokes, kolega moj u IT na Harvardu, da se pridruže ovom zvijer stranice na svojoj rođenja . Bilo je ljeto 1998, bili smo u našem ranom 20s, i sudbine donio nam je i na jebani podrumu u Rockefeller dvorani u Cambridgeu, Massachusetts. Upravo sam je bio imenovan kao sustavi arhitekt, i Jon je bio rad na projektu programa Access baze podataka. Za neke čudne razloga, između to raditi, studij klasične grčke, a ruminations o božanskom, uvijek smo imali pare lijevo za Ars Technica.

Jon jednom mi je rekao da dio svog udjela u Ars bio je ukorijenjen u želji da brusiti svoje vještine pisanja, koji su uvijek bolje nego što je priznao. To je zajednička motivacija, zapravo: Jon i ja bili su studentima na Harvardu studira drevne kršćanstvo, i na vrijeme, oboje smo mislili da naše karijere ležala u akademskoj, a ne com.. Dugi niz godina, i od nas vidio Ars jer to "druga stvar što smo učinili", niti od nas shvatili da je, u stvari, ono što smo učinili najbolje, i stvar na koju smo platili najviše pažnje.

U tim ranim danima, da li u našoj udaljenog ureda u Sullie je u Somerville ili na jednom od brojnih indijskih buffeti mi uništen, Jon i ja gledao mjehurići i pop, fads doći i otići, a Ars publiku rastu na način koji je nevjerojatno rewarding. Mi čak izvadio osobne kredite (ne VC novac) da plutaju mjestu kada se stvari dobio teške poslije. Com mjehurić razbio. Bez obzira koliko loše stvari dobio, i bez obzira što osobnim izazovima suočava nas, mi služio Ars Technica najbolje što smo mogli. Smatram se sretan da su Jon Stokes kao suosnivač Ars Technica i svaki obožavatelj Ars trebali osjetiti na isti način.

Ne kažemo zbogom Jon, on će i dalje raditi samostalni rad za župnika, kao i rad za Wired.com i nedvojbeno drugima. Ali on je ostavljajući Ars u najjačim ikada radno mjesto: naše osoblje je vrh usjek, prihodi i promet se u svakom trenutku uspone, a mi smo uzbuđeni o budućnosti. Mi se pridružite u želji Jon bonam fortunam!

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar