petak, 8. srpnja 2011.

Netvibes predstavila snažan društveni analitiku platformu za brandove i agencija

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5rtMd8QjaaQ/:

Netvibes, tvrtka koja pruža društvenim medijima ploče i vijesti agregatori za brandove i agencije, je debi moćne nove analitike platformi večeras. Netvibes 'novi društveni analitike i praćenja platforme stiže u privatnim beta, ali neće biti dostupan široj javnosti sve do kasnije u mjesecu.

Kao što smo pisali prošle godine, dodaci lansirao Instant ploče, koja omogućuje korisnicima da unesete ključne riječi na Netvibes 'mjestu podići trenutak ploči da automatski prikuplja sve najnovije fotografije, video, vijesti, hranjenje, rezultati pretraživanja, Twitter razgovore i više oko toj temi u realnom vremenu. Tvrtka nudi novi, socijalna Pack je besplatan Instant Nadzorna ploča proizvoda, dajući menedžerima sposobnosti za praćenje i analizu u isto vrijeme.

Platforme društvene Tijelovo daje otvoren pristup za dodavanje i upravljanje točno ono što izvora (blogova, imaju utjecaja, izvori s vijestima) skidanje podataka iz. Osim toga, dodaci ima izgrađen-in knjižnica više od 200.000 izvorni sadržaj feedove i aplikacije za izabrati iz.

Slično analitika platforme kao što su Radian6, dodaci pjesme spominje i teme i daje marke uvid smisla tih podataka. Platforma će prepoznati trendove, sentiment, imaju utjecaja i ideje. Možete kopati prilično duboko s podacima, kao dobro. Na primjer, ne samo da će vam reći dodaci koji svoju top influencer je, ali tehnologija također će vam pokazati što blog influencer pisati i što se siad o brand ili proizvod. I Netvibes odmah će se stvoriti novi app samo analizirati one određene ključne riječi otkriva da je jedan influencer te ih pratiti tijekom vremena.

Netvibes je također vam omogućuje definiranje specifičnih oznaka za praćenje određenih spominje iz specifičnih izvora. Netvibes omogućava menadžerima stvaranje neograničen broj naprednih upozorenja da automatski prati učinkovitost kampanje, marke ugled, natjecatelji, pa čak i pokrenuti akcije, kao što su podešavanje proračune kampanja, newsletter odgovor ili zazivajući URL-a. Obavijesti mogu biti poslani na bilo koji mobilni uređaj u stvarnom vremenu.

Dok socijalni paket platforma u kombinaciji s platformom news aggregator je svakako preopterećenje informacijama, to bi mogao biti sveobuhvatan alat za brand menadžere. Već mnoge poznate agencije i marke već koriste Netvibes "poduzeće ponude, uključujući Digitas, Coca-Cola i L'Oreal. Naravno, poduzeće nadzorna ploča nije jeftin. Cijeli socijalni paket i ploča košta 15.000 dolara za ploče postavljanje, zatim 2.000 dolara mjesečno.

No, očito velike marke su granatiranja iz novac za Netvibes proizvod. A tvrtka je isplativo na neto dobit osnovi.


Nema komentara:

Objavi komentar