petak, 8. srpnja 2011.

Huffington Post Velika Britanija: majstorluk ili pogriješiti?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Rfj1CiE96zo/:

Prije nekoliko tjedana, zanimljiv prijedlog sletio u mom inbox: bih biti zainteresirani za doprinos politici dio uskoro biti predstavljen Huffington Post Velikoj Britaniji ?

Da bude jasno, kad kažem prijedlog je zanimljiv, ne mislim sam bio zainteresiran za to prihvaćanje: Kao opće pravilo, pokušavam samo napisati besplatno kada imam nešto za promicanje . Mislim sam bio zainteresiran da bi saznali da Arianna Huffington i AOL su voljni usmjeriti vrijeme i sredstva u pokretanje HuffPost Velika Britanija: projekt koji, ako vjerujete nekim Velikoj Britaniji medijima kritičari , pa je jasno osuđeno na neuspjeh.

Ti me ne treba vam reći da Huffington Post US [Objava: HuffPost je u vlasništvu AOL-a koji posjeduje TechCrunch koji blah blah blah] je veliki uspjeh. Sa svojim mješavinu partizanskog editorialising i slavnih sapun-boks, to pod uvjetom kontrapunkt učmalost i stanje mnogo američkih medija. U isto vrijeme, zahvaljujući milijardi prezentacije mačaka patnje ormar kvarova, ona je uspjela generirati dovoljno oglašavanje za najam tim punim radnim vremenom novinarima da pokrije stvarne vijesti, tako se pozicionira kao polu-vjerodostojan konkurent tradicionalnih novina.

Pa ipak, za sve HuffPost je nedvojbeno uspjeh u SAD-u, teško je vidjeti kako posvećena Velikoj Britaniji izdanje može učiniti bilo gdje u blizini, kao i - i to ne samo zato što Velika Britanija ima jedva jedna petina stanovništva SAD-a (Kalifornije i Teksasa u kombinaciji ponuda više potencijalnih čitatelja nego cijela Velika Britanija).

Jer jedna stvar, kao što je Toby Young tvrdi u Telegraph , Velikoj Britaniji čitatelji su manje zainteresirani od svojih američkih rođaka u ono što slavne osobe misle o svijetu. Članci poput Rob Niska gunđanje o " Domaćinstvo Izdaja "njegova bivša domaćica su pravi prometni vozača u SAD-u, u Velikoj Britaniji da bi se sastao s zavijao ravnodušnosti.

Ali, naravno, slavne osobe predstavljaju jedan maleni postotak HuffPost je popis imena suradnika. Za svaki holivudski glumac, stranica ima sto lijevo krilo političari glasova za pobjedu, tisuću autora knjige za promicanje i milijun profesionalnih pisaca s osi za mljevenje - sigurno da će zadržati visoku kvalitetu sadržaja koji teče? Možda - ali tamo HuffPost Velikoj Britaniji ima problema, u obliku Guardiana je vrlo trgovanja, lijevo-naslonjena blog platforma komentar Besplatno (CIF). Ime je dobio po mantra novina bivši vlasnik i urednik, CP Scott ('Komentar je besplatno, ali su činjenice svete'), CIF već ima impresivan popis visokog profila suradnika, opining na sve, od nedavnih izbora u Turskoj na emocionalnu dubinu od krava .

Više impresivan i dalje, jest činjenica da cif plaća mnoge od svojih suradnika (uključujući, povremeno, mene ) za svoj ​​rad, sa cijenama lebdeći oko £ 90 ($ 140) za 800 riječi stupac. To nije puno, ali to je beskonačno puta više nego HuffPost Velikoj Britaniji nudi. U SAD-u, Arianna Huffington bio u mogućnosti koristiti svoje značajan osobni utjecaj (i magnetizam), zavesti high-profile suradnika u pomoć joj mjesto izvan zemlje. Od tada,

Nema komentara:

Objavi komentar