subota, 1. listopada 2011.

The9 pokreće mobilno igranje Platform SDK & Kako bi Razvojni pristup na kinesko tržište

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/GUkY8MyS8gQ/:
39137_The9LOGO9_b

The9 , poveliki NASDAQ-Kineski navedene igre izdavač i developer, je napravio dosta ulaganja na tržištu SAD-igre tijekom prošle godine. ( razmišljajući, čini se, diže azijskim interes za američke tvrtke, a posebno igre .) Kao dio svoje međunarodne strategije, The9 je s punim radnim parom naprijed na stvaranje boljih načina za međunarodne igre tvrtke i programerima da miješati se u kineski mobitel i društvene igre tržištima, koje su tradicionalno teško područja za ne-Kinezi programerima pristup učinkovito (i profitabilno).

U svibnju, The9 udružio s Intel i Time Warner da bi 23 milijuna dolara ulaganja u CrowdStar , na primjer. Ranije ove godine, također je stvorio 100 milijuna dolara fond (tzv. Fund9) da se usredotoče na ulaganja u kineskom gaming tvrtki, kao i onih u inozemstvu.

U isto vrijeme, The9 Također je najavio 5-godišnje licencni ugovor s Aurora finta kako bi se omogućilo da koriste tvrtke OpenFeint mobilni društveni softver igranje mreže (koja djeluje na oba IOS i Android) u Kini.

Ubrzo nakon toga, tvrtka počela koristiti 100 milijuna dolara fond , u suradnji s OpenFeint, kako bi odabrali igre iz međunarodnih android programere na kineskom tržištu.

Danas, The9 je dodao preostali dio, ponovno korištenje njegove sporazum OpenFeint licenciranje i poveliki igre fonda - ali ovaj put s iOS. Tvrtka je danas objavila da je ispuštanje iOS Software Development Kit (SDK) za svoj mobitel i socijalne gaming platforme, pod nazivom The9 igre zona (što je, naravno, Powered by OpenFeint). To je od interesa za vrlo razloga da igra zonu iOS omogućuje međunarodnim razvojnim inženjerima "provoditi socijalne značajke online i mobilne igre" koji su po mjeri za "Kina je 800 milijuna jaka gaming tržište", rekao je The9 VP Mobile Business Chris Shen.

Kada je riječ o ulasku u mobilno igranje na tržištu u Kini, SAD-u i međunarodnim programeri su se sastali sa nekoliko prepreka, uključujući i lokalizacije zahtjeve i fragmentacije. U usporedbi s onom SAD-a i zapadnog svijeta, rekao je Shen, app tržišta u Kini je komplicirano, jer postoji više od 100 aplikacija u radu trgovina, a svaki od velikih kineskih OEM uz tona trećim stranama pokušavaju ući na tržištu. Dakle, tu je pitanje pristupa tih mnogih app dućana jamčiti velikih distribucija, lokalizacija stranih aplikacija za kinesko tržište, zaradu za taj određeni na tržištu, i tako dalje.

Prednost tada, The9 platformi i SDK je da je tvrtka već partnera s više od 30 od najvećih kineskih app dućana (koji prema tim čine oko 90 posto zemlje aplikacije), uključujući i app dućana pokrenut od strane tri glavna kineski telekom prijevoznicima.

Dakle, pomoću the9 Game Zone na iOS, mobilni programeri igre mogu obnoviti svoje samostalne mobilne igre u interaktivne, društvene igre optimizirane za kinesko tržište. I uskoro, programeri će moći unakrsno promovirali svoje igre na tih 30 app dućana, ostvaruju s virtualnim roba i valuta, iskoristite prikaza reklame, itd.

The9 stvarno pokušava osigurati međunarodnim razvojnim žele pristup kineske publike s one-stop solut

Nema komentara:

Objavi komentar