subota, 1. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Pouzdan Usluge Proxy?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:
gusoline piše: "Budući da ja sam sada živi u Brazilu (podrijetlom iz SAD-a), ja sam u potrazi za pouzdan, pouzdan proxy usluga mogu koristiti za pristup uslugama i ja sam se za dugo vremena (Pandora, Netflix itd. ). i usluga želim isprobati (Spotify). Budući da nisam u potrazi za ilegalne downloads ili sakriti ono što sam radiš, ja sam manje zabrinut anonimnosti od mene o regiji ograničenja, pouzdanost, latencija, i sigurnost lozinke i prometa kroz mrežu. ja sam u redu plaćati za usluge koje pružaju ono što ja želim (uključujući proxy same usluge). Bilo koji sugestija iz Slashdot gužve? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar