subota, 10. rujna 2011.

Unutar Austina kapitala Tvornice 2011 Demo dan

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/da_yOYdJ02I/:
Capital-Factory

Napomena urednika: Jakov je Venture suradnik s Shasta Ventures . Prije dolaska u Shasta, Jakov je radio na Microsoft BizSpark programa i bio je "posao tipa" na VentureBeat. Slijedite @ Jacob na Twitter ovdje .

To je bio apsolutno savršeni dan u Austinu prošlog srijeda, umjerena i vjetrovit 89 stupnjeva. Vrsta dana činilo da je zrela s mogućnostima. Austin pokretanja zajednice okupilo se masovno na Sveučilištu Texas čuti parcela od pet tvrtki debi iz kapitala tvornice , Austin ljeto pokretanja akceleratora. Vibra je bilo optimističan i pun energije.

Pokretanje zajednice u Austinu radi vrlo dobro, ako je događaj bio je bilo naznaka (u popodnevnom smo također vidjeli demo od 15 od najboljih i brightest u Austinu ukupno). Iako relativno mala pored Silicijskoj dolini ili New Yorku, "Silicon Hills" imaju jedan od najvažnijih čvrsto povezana i suradničke bilo sam doživio.

Ovdje je brzi pogled na svakoj od pet 2011 Kapitalni Tvornica tvrtki. Vidjeli smo vrlo uglađen prezentacije i zajedničku temu tvrtki koje rade na jako veliku priliku, ali fokusirajući se na početnom vertikale gdje su mogli pokazati vuču i napraviti rano napredak. Mislim da je ovo (dobro) artefakt Austina pragmatizam, a njegove snage u marketing, prodaju i razvoj poslovanja.

StoryMix Media je osnovana od strane muža i žene tim Ariane i Mike Fisher, StoryMix Media napokon čini sve one kratke video snimate s vašim iPhone i Flip kamera koristan. To je vrsta kao što su Animoto za video.

Uz vlasnički pozadina auto-uredi-i-srastanje tehnologije, StoryMix vam omogućuje jednostavno stvaranje, objavljivanje i zajednički kratki video s obitelji, prijateljima, i Facebook. Uzimanje Boja-esque pristup s nadolazećim iPhone app, oni čine ga jednostavnim za ljude u isti događaj, kao vjenčanje, da se video i uploadati ih na oblak-based nadzorna ploča koje se mogu zajednički biti organizirani u jednu kohezivan i video objavljen na Facebook da označe sve svoje prijatelje u njihovim neugodnim stolni ples trenutke.

Primjer videa smo vidjeli izgledala sjajno. Tvrtka se fokusira na prvom mjestu vjenčanja tržištu, što je očigledan izbor. Tvrtka nam je rekao da se manje od 1 / 3 svih vjenčanja videografsko su, unatoč neispričana milijarde koje su inače troši na prigodu.

Kritika: Dok se oni s naglaskom na ciljanje jedan vertikalni, dosegnuvši profitabilnosti i podizanja anđeo novac za gorivo marketinga kupaca u ukupnom poretku, to je čista potrošača igrati na mjesto gdje želite apsolutnu odsutnost trenja i želite potaknuti off-label koristiti slučajevima i kreativnost. Njihova početna proizvod po cijeni od 99 dolara. One bi trebale razmotriti model freemium dobiti što više korisnika što je više moguće, a kasnije ostvaruju za vrhunske usluge (vidi: Animoto).

Helpjuice automatski ažurira Vaše tvrtke stranicu pomoći. Osnivač Emil Hajiric je 18-godišnja Wunderkind, koji je nedavno preselio iz Bosne u Austin.

Većina startups su u poslovnom stvaranja čvrstih tvrtka s zvjezdane iskustvo kupca, i kao takve su alatom brzo reagirati na proizvod ili tehničkih problema. Međutim, tim za podršku dobiva potopljen 24 / 7 za uobičajena pitanja koja bi mogla biti lako answere

Nema komentara:

Objavi komentar