subota, 10. rujna 2011.

Nakon što je sladoled Sendvič dolazi ... Jelly Bean

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/hFMFClSqUk4/:
jellysmall2

U slučaju da ste ležalo probuditi noći pitajući se što ukusna poslastica uslijedit će sendvič Sladoled u Google slatko parada Android verzija, dopustite mi da postavite svoj um na jednostavnost. Prema "pouzdanog izvora" govore da je ovo moj sljedeći, to će biti Jelly Bean .

Što je još važnije, taj izvor tvrdi da su neki od "igra-mijenjanje stvari", koji je bio idući u pogodak s ICS se guraju se da žele Bean. To nije točno vijest - ne da smo mi zapravo znao točno što dolazi. S druge strane, oni su na brod negdje, a Schmidt je upravo potvrdio da je listopad-studeni je prozor oni težio za.

Excising nekoliko peskier značajki je vjerojatno kako su uspjeli uhvatiti datum dolje tako polu-točno, ali ja sam guessing glavna funkcionalnost raspravljalo ( spajanje tablet i mobilni grane stabla Android obitelji) bit će uglavnom netaknut.

Ovisno o tome što oni dostave s, to guranje za oslobađanje moglo biti dobro vrijeme ili izrazito loše vrijeme. Ako je uvjerljiv izdanju, oni mogu vidjeti lijepo čekić u prodaji za blagdane. S druge strane, sve izgleda prilično sigurni da ipad 3 je na putu dolaze siječnju ili veljači. Ako su cool značajke ICS odgođeno prošlosti koji, priliku će su došli i otišli.

Mi ćemo znati više kada Google javnost više informacija o ICS sljedećeg mjeseca. Možda čak i oni će odgovoriti na pitanja o tome što se izravno nije bio uključen. Ako smo dobili priliku, mi ćemo pitati.



Nema komentara:

Objavi komentar