nedjelja, 11. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: Gdje mogu kupiti Pravna Igra ROM?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dBNXLEQ2UV0/Ask-Slashdot-Where-Can-I-Buy-Legal-Game-ROMs:
PktLoss piše "Ja sam zainteresiran za izgradnju arkada stroj, nakon stope Cmdr Taco među mnogim drugima. Nije se sve to zanima piratstva, moram naći negdje za kupiti igre. StarROMs koristi se vrsta stvar koju sam bio u potrazi za, iako uz nevjerojatno kratkom katalog. Mame ljudi imaju nekoliko dostupan za besplatno (nekomercijalne), ali to ne ide na zasititi moje potrebe. Tu je cijeli radinosti podupire ovaj cilj. Ljudi su spremni prodati mi planova, setove, gumbi, radost palicama, staklo marquees, i cijele strojeve. To je fantastičan, ali gdje mogu dobiti igre? Ja odbijam vjerovati da je ova cijela industrija temelji se na piratstvo ".

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar