petak, 22. srpnja 2011.

Turski Privatni shopping site Trendyol Rezultati veliki krug od KPCB, Tiger Global

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/7YzS9sXgvMs/:

Ako postoji jedna stvar JA držati sluh više i više kada je u pitanju europske pokretanja scene, to je da investitori koji nisu ozbiljno gleda na turskom tržištu može propustiti neke od kontinenta najvećih digitalnih tvrtki u sljedećih 10 godina.

Moj plan je otići u Tursku neki dan i istražiti ovaj rastući pokretanja ekosustav izbliza, i nadam se da putovanje će mi neke njegove čudesne gradova i prekrasnih plaža.

JA odstupiti, JA odstupiti.

Naši izvori u Turskoj (lokalni tech blog Webrazzi ) nam Kleiner Perkins Caufield & Byers i Tiger Global uložile između 25 milijuna dolara i 30 milijuna dolara u privatnim shopping site Trendyol .

Kleiner Perkins ulaganja navodno vrijednosti Istanbul pokretanje na oko 150 milijuna dolara.

Moj turski je malo zapušten, ali gledajući na mjestu ću pretpostaviti da je lokalna verzija voli Vente-privée , pozlaćeno , Beyond Rack i HauteLook . Tu je i Google Boutiques.com , eBay modne trgovine i Amazon MyHabit , naravno.

Prema Webrazzi, Trendyol ranije podigao 2 milijuna dolara i 10 milijuna dolara krugu, a da su neki od dioničara unovčiti je kao rezultat ovog treći krug financiranja.

To je navodno prvo ulaganje Kleiner Perkins je napravio u Turskoj.



Nema komentara:

Objavi komentar