petak, 22. srpnja 2011.

Activision pokušava &quot;reinvent&quot; <em>Guitar Hero</em>

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/uMBBpNNY-7E/Activision-Trying-To-Reinvent-emGuitar-Heroem:
U intervjuu za Forbes, Activision CEO Bobby Kotick govorio o usponu i padu franšize Guitar Hero, govoreći: "postalo je neuspješan jer nije imala hranu i njegu." On je tada otkrio da je, nakon otkazivanja učinkovito franšize prošle godine, tvrtka je u potrazi za načine kako ga uskrsnuti. "Rekli smo da znate što, moramo vratiti naše interesa publike, a mi stvarno treba da dostavi inspiriran inovacija. Dakle, mi smo idući u uzeti proizvode s tržišta, a mi se ne ide na nikome ono što smo ' radiš za neko vrijeme, ali smo ide da se zaustavi prodaja Guitar Hero uopce. A onda ćemo se vratiti na studijima, a mi si idući u korištenje novih studija i reinvent Guitar Hero. I tako to je ono što smo radi s njom sada. " Kotick se obratio i Activision je nedostatak predviđanja u vezi DJ Hero: "... u nišan, ako korak natrag - i to stvarno bi bila jednostavna stvar za napraviti - mi bi trebali imati je rekao:" Pa, koliko ljudi stvarno žele osloboditi svoje unutarnje DJ? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar