petak, 22. srpnja 2011.

Spotify mamac i prebaciti?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/KABzRplatuE/Spotify-To-Bait-and-Switch:
hype7 piše "Harvard Business Review, od svih mjesta, radi priča upućuje na to da Spotify svibanj morati osloniti na mamac i prebaciti strategiju - ili možda jedan nametnuti ga izdavačkih kuća iz članka:". Spotify dobiva sve njezin sadržaj na istom mjestu svi drugi ne -. istoj industriji koja je prisiljena povećanja cijena i na drugim on-line usluge nakon što su postali uspješni To čini se da barem djelomično što se dogodilo s Netflix prošlog tjedna Barem u slučaju postojećih. la carte usluge glazbu, ako vam se ne sviđa nova cijena, ne morate kupiti novi trag. U Spotify svijetu, ako vam se ne sviđa nova cijena, tu ide vaše glazbene knjižnice. Ili, ako Spotify pokušava ustati za svoje korisnike, naljepnice mogu samo povući pjesme i te pjesme jednostavno nestati. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar