četvrtak, 14. srpnja 2011.

Telefon kupci plaćaju $ 2B godišnje u Fiktivni naknade

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/g3RrDGiIyxU/Phone-Customers-Pay-2B-Yearly-In-Bogus-Fees:
Hugh Pickens piše piše "CNN izvještava da jedne godine studija trgovine, znanost i prometa odbora pokazuje oko 2 milijarde dolara godišnje u" otajstvu naknade 'pojaviti na fiksne telefonske račune Amerikanaca. Poznat kao cramming, dodatni troškovi uključuju :. dugo udaljenost usluga, pretplata za Internet usluge povezane, pristup ograničen web stranice, zabavnih sadržaja s 900 predbrojem, skupljati poziva, a klub članstava komore odbora navodi se u izvješću telefon tvrtke dobivaju malu naknadu - često samo dolar ili dva -. omogućili troškove od treće strane dobavljača da se pojavi na njihove račune, ali s obzirom na veliki broj kupaca troškove eventualno dodati Illinois Lisa Madigan odvjetnik rekao je panel ljudi nisu svjesni svoje telefonske brojeve mogu biti naplaćen gotovo kao kreditne kartice i njezina istraživanja ukazuju klijenti nisu ni uzimajući usluge u zamjenu. "Moj ured je još vidjeti legitimne treće strane naplatiti na račun", kaže Madigan, koji je dodao većina kupaca ne otkriti optužbe na njihove račune. senator Jay Rockefeller kaže Kongres treba proći zakona za zaštitu kupaca od neovlaštene treće strane optužbe na telefonske račune jer telefon industrija je nije spriječio praksu. "To je prilično očito u ovom trenutku da dobrovoljne smjernice nisu rješavanje ovog problema", kaže Rockefeller. 'To je vrijeme za nas da se novi pogled na ovaj problem i pronaći način da ga riješi jednom i za sve. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar