četvrtak, 7. srpnja 2011.

Pitajte Slashdot: Najlakši distro Linuxa za Newbie

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/qNNOoJXbC4E/Ask-Slashdot-Easiest-Linux-Distro-For-a-Newbie:
anymooseposter piše: "Moja mama je uzimanje računala klase na lokalnoj Community College pita:.." Ja skinuti Linux OS i isprobati za klasu zadatak je da koristite OS razlikuje od onoga što inače koristite Pa,. budući da sam koristiti Windows i OS X, Linux zadatak sugerira. No, moje pitanje je, što je najlakši verzija se temelji na Linux za mene staviti na CD-u i pokušati? vidio sam nekoliko na webu. Bilo misli off vrhu vaše glave? ' Što Linux Disto bi se najlakše postaviti bez da pribjegava dual dizanje i / ili problema s upravljačkim programima? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar