četvrtak, 7. srpnja 2011.

Pitajte Slashdot: licence otvorenog patente?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wXS7ZYC7nOw/Ask-Slashdot-Open-Patent-Licenses:
felipe13 piše: "Mi radimo na novom dio koda koji će biti zaštićeni pod GPL licencom, to je u redu za kod sebe, ali što o našoj 'novotarije'? Ima li kakvih" Otvoreno patentna licenca "modela slične GPL ili Creative Commons? Mi smo Google patentiranje vrhunac pretraživanje pojava, Facebook zaštitu riječ 'knjiga', i Apple registracije pokrete tijela. Ovo postaje smiješno točku. Sada patenta trolovi čine ubojstvo, kao dobro. Da li otvoreni source zajednici ima dobar način kako bi zaštitili svoje inovacije i izume? Postoje neke inicijative za kupnju patenata te ih objaviti u javnosti ili barem mjesto im je zaštićeno područje, ali gdje bi mi jako mala tvrtka registrirati novi način za uključivanje naslova u osobnu poruku? Gdje bi Drupal patenta korištenje 'kuka' pustiti programere interakciju s temeljnim zahtjeva? (ako su izmislili ovu, nisam stvarno siguran.) ne želim probuditi se u 10 godina i otkriti da X ogroman tvrtka patentirana moje inovacije i da sam zapravo ih platiti za to. " Tu je OpenPatents.org, tu je Open Source hardvera i dizajna Saveza, tu je CERN-novo obnovljeno Otvoreno Hardver dozvole, a tu su i domena specifičnih patenta dijele organizacija poput Otvorenog patente Saveza, što je još tamo?

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar