nedjelja, 31. srpnja 2011.

Nemojte biti prevaren od strane Vanity Metrics

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tI0-sU9vLs8/:

Startups vole ukazati na veliki rast broja i pritisnite voli ih objaviti. Mi smo kao krivi kao bilo tko drugi u tom pogledu: milijun downloads, 10 milijuna registriranih korisnika, 200 milijuna tweets po danu. Te mjere rasta često mogu biti znakovi vuče (što je razlog zašto smo ih izvješća), ali baš tako često nisu. Važno je razlikovati stvarne podatke, a što Lean Startup Guru Eric Ries poziva ispraznost mjerenja.

Vanity mjerenja su stvari kao što su registriranih korisnika, preuzimanja i sirove stranica. Oni su lako manipulirati, a ne nužno u korelaciji s brojeva koji stvarno stvar: aktivnih korisnika, angažman, troškovi za dobivanje novih kupaca, te u konačnici prihoda i dobiti. Potonji su djelotvoran metriku. Kao prvi krug kapital je Josh Kopelman nedavno savjetovao o Osnivač radno vrijeme , "pravi podaci zadržavanje i ponovite korištenja." startupima da se usredotočite na pravi metrika mogu napraviti svoje proizvode bolje, privući više kupaca, a čine ih sretnijima.

To je važno za početnike, kako bi ispravno instrumenta podaci su pjesmu, tako da oni mogu dobiti rukovati na pravi zdravlje svoje poslovanje. Ako pratiti samo ispraznost metrika, oni mogu dobiti lažni osjećaj uspjeha. Samo zato što pokretanja može proizvesti grafikon koji je gore i na desno ne znači da je veliki posao. Mobilne aplikacije može imati milijune downloads, ali samo nekoliko stotina tisuća aktivnih korisnika, ili freemium web stranice može vidjeti eksplozije rasta prometa, ali jedva bilo pretvorbe plaćati korisnicima.

Mnogi startups, naravno, pratiti jedan set brojeva interno i selektivno dijeljenje drugi skup taštine brojeva izvana s novinarima. Najgore je kad startupima pokušati nam teren sa sirovom rasta broja (mi smo do 400%), ali bez konteksta (400% od onoga što, 1.000 korisnika ili 100.000?). Mi uvijek tražiti više smisla brojeva, ali oni nisu uvijek u tisku.

Ispraznost mjerenja nisu potpuno beskorisna, samo ne biti prevaren od strane njih. Postoje načini kako vratiti u realni brojevi iz ispraznost metrike. VC Fred Wilson blog danas o svom 30/10/10 pravilo : 30 posto preuzimanja ili registrirani korisnici aktivni jednom mjesečno, 10 posto su aktivni jednom dnevno, a 10 posto dnevnog korisnici će biti najveći broj istovremenih korisnika . To su obrasci on vidi u portfelj tvrtke i startupima ga bacanje.

Startups bi bilo bolje, međutim, izvješćivanje u stvarnom metriku od samog početka. Vanity metrika može uhvatiti i do njih, pogotovo ako ti brojevi ne odgovaraju stvarnom broju. Facebook je odličan primjer je tvrtka koja se usredotočuje na desnoj strani brojeve. Čak iu svojoj fakultet-samo nekoliko dana, uvijek bi se govoriti o dnevnoj aktivnih korisnika (korisnika koji su vratiti svaki dan) i koliko brzo im je trebalo da preuzme određeni kampusa. Ako još startups bi izmjeriti i podijeliti desno metriku od samog početka, a ostatak od nas će se usredotočiti na njih previše.

Foto kredit: Skye samoubojstvo


Nema komentara:

Objavi komentar