nedjelja, 31. srpnja 2011.

Kupnja električni automobil

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/L2pvDowaaw0/:

Ovaj gost post je za venture kapitalističke Davida Cowan . David je nedavno kupio Leaf nakon odlaska auto-manje za dvije godine.

Nakon 3,5 godina, konačno sam sam ponovno pridružio zajednici vlasnika automobila.

Između veljače 2008, a prošlog tjedna, bio sam auto-manje . Ja posudio i iznajmljuje vozila, uzeo taksi i poštanski automobila, a povremeno biked. Također sam bummed puno vožnje (puno ti hvala - znate tko ste). To je počelo kad je jamstvo na My fancy njemačkog plina guzzler istekao, ja sam prodao stvar, i nikad zapravo naći vremena za dućan okolo za zamjenu - Tko ima vremena za to ?

Osjećao sam se puno više uzbuđen o izglede za vožnje električnog limuzina, koja bi trebala biti zelenije, potencijalno brži, jednostavniji za raditi, i jeftinije gorivo. Ono što je najvažnije, nikada nisam bih se ubiti deset minuta pauze za plin - Tko ima vremena za to? Tako sam stavio moje ime dolje na popisima za Tesla Model S, Fisker Karma, Leaf i Chevy Volt, odluči čekati za jedan biti izgrađen. Tri godine kasnije, dobio sam poziv iz Fisker, Nissan i Chevy, a bilo je vrijeme da se odlučite.

Nakon razmatranja mogućnosti i vožnje automobila, to je prilično jednostavan odluku o kupnji list za ovih osam razloga:

1. U usporedbi s drugima, Leaf dobiva dva puta u rasponu od punjenja baterije: 100 milja, ili 85 milja s AC pucanja. (Priključivanje automobila i iz dodaje oko 15 sekundi na dan da svoju dnevnu rutinu, ili 5 minuta od mjesec dana -. Oko pola vremena trošimo na benzinskim crpkama)

2. Uz čisti električni motor (ne hibridni benzinski motor), list je nimbler, manje krhka, i pravne voziti u Kaliforniji carpool stazama, tako da mogu zaobići magistrale 101 prometne gužve - WHTFT?

3. Vožnja u električnom načinu rada (bez pomoći hibridni benzinski motor) je predivno tiho i glatko (bez prijenosa). Čak i na 80 milja na sat ubrzanje je neposredna i impresivan.

4. Leaf upravlja glatko kao što je Lexus, a mali kotači uključite dime.

5. Samo Leaf je otvorena, udobna sjedala s dovoljno soba glavu sprijeda i prostor za noge u leđa (mora, ako imate djecu)

6. Samo Leaf nosi 5 putnika (mora ako imate troje djece!)

7. Leaf je najveći prtljažnik, a stražnja sjedala preklopite više prtljažnog prostora.

8. Leaf troškovi 3 / 4 koliko Volt, i 1 / 3 koliko Karma. Možete dobiti najmanje 7500 dolara u porezne olakšice, offset 2.000 dolara trošak kuće 220 Volt stanice za punjenje.

Ovi razlozi objašnjavaju zašto Leaf sada outsells paket. Ja mogu misliti na samo tri dobra razloga zašto možda želite kupiti jedan od druge automobile:

1. Leaf je čisti električni motor nije problem za dva automobila obitelji - na taj dan rijetkih jednom mjesečno kada se vozite više od 100 milja, uvijek možete uzeti plin guzzler umjesto (Honda odiseja su strašan). No, bez da je rezervna, jedan automobil kućanstava naći Volt više praktičan (premda skuplji i tjeskoban).

2. Ako volite vožnju ogroman, težak sportski automobili koji sjede nisko na zemlju i da ste je dobio $ 100k da se spali (kao ovi momci ), a zatim možda radije raskošnih dizajn Karme. To je izgled i dojam luksuza automobila mišića s rika motora, sjedala, i lijepo drvo / koža interijera. (List je sve plastika.) Poslije rečenog da, Karma obavlja kao sportski automobil na nižim brzinama ali na autocesti mi je stvarno trom u odnosu na Leaf. Karma rukovati autoceste ubrzanje nearl

Nema komentara:

Objavi komentar