nedjelja, 31. srpnja 2011.

Drugi Airbnb Žrtva kaže svoju priču: "Bilo je meth Cijevi posvuda"

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/_qg5oW7nCMA/:

Ovaj prošli tjedan smo svi gledali u užas kao priča razvijala oko Airbnb korisniku koji ju je doma prepuna prije mjesec dana.

Osim sporedna stvar nas uzimajući uvučen u priču, činilo se da navijanje dolje jučer. Tvrtka Čini se da je savijanje unatrag nadoknaditi žrtve i izbjeći drugi njezina blogu gdje piše o tome kako je ona uplašena, i dalje bez krova nad glavom i potresen nakon iskušenje.

Sada jedna žrtva je došao naprijed.

Troy Daytonskog prvi put pisao o tome kako mu Oakland dom je iznajmljuje po met ovisnik s ukradenih identiteta u komentar jednog od naših postova o tvrtki. Sam kontaktirao Troy i malo smo razgovarali telefonski danas o tome što se dogodilo. Njegova situacija je vrlo slična EJ-a.

Evo Troy originalni komentar:

Nešto vrlo slično dogodilo mi se oko 2 mjeseca prije.

Osim vrijednosti ukradene, lopovi / ovisnika nije tisuće dolara bizarnih štete na moj iznajmljuje kuće i ostavio ga puna meth cijevi. Oni su kradljivci identiteta, također i sve moje osobne podatke je posut o tome. Daljnja istraga moje me dovelo do dokaza da su ljudi bili ne samo lopovi nego su i opasne. Ja, bojao za svoju sigurnost, a ne će ostati u mojoj kući za neko vrijeme.

Imala sam sličan problem sa slučajan komunikaciju s ljudima na AirBnB. Dao sam im više mogućnosti da bi mi rado kupca što je i učinjeno, ali onda povukao svoju ponudu nakon miscommunication je među tima. Ponekad dana prošlo bez sluh od svakoga, dok sam bio strah obolio, potpuno dezorijentirani i ljut. To je gotovo najapsurdnije službu za korisnike krize jednog ikada mogli zamisliti. Ali ja sam jedan kreštav kotača, a mi smo na kraju pronašli rješenje da sam saglasan općenito zadovoljan.

Ja sam od oba iznajmljuje moje mjesto van i ostao u tuđim kućama iz airbnb.

Evo što sam naučio: ako najam svoje kuće, postoji ograničenje na koliko AIrbnb mogu učiniti kako bi vas zaštititi. To nije njihova krivnja, ali to je njihova krivnja da oni gore igrati koliko vas zaštititi i ublažiti ono što ljudi trebaju učiniti kako bi zaštitili sebe. Na kraju dana si najam na stranca. Trebali biste provjeriti postoji ID i brojeve telefona kako bi bili sigurni da odgovaraju. Ja bi pitati za link na društven mreža položaj kao što su LinkedIn, FB, ili couchsurfing ako ne postoje vjerodostojni izjave o AirBnb. Ja bi razgovor s njima na telefon prije pristajete na najam na njih. Da sam učinio to, ljudi koji su srušene mojoj kući nikada ne bi ga napravio rezervirati

Također, ići sa svojim crijevo. Moj stomak je rekao nešto nije u redu o ljudima koji iznajmljuje svoje mjesto, ali nisam znao kako se nositi da crijevo osjećaj i nije bio siguran kako airbnb bi tretirani mene ili ih je sam im rekao da ne želim ih da ostanu i nakon što su ga rezervirali.

Ovdje je način Airb'nb može pretvoriti to u još jedan izvor prihoda: Većina najam osiguranje neće pokriti jer ste u osnovi subletting. Ako glavni krađe i oštećenja je kao rijetko kao Air BnB kaže da je, što vjerujem da je to istina, onda oni bi trebao biti u mogućnosti da biste dobili velik police osiguranja skrojene upravo za svoje kupce da oni mogu prodati za dodatnu naknadu za iznajmljivača.

Također, kao kratkoročni najam poput hotela postaje više zajedničkog i druge web stranice kretati se na Airbnb oni su idući u trebate više vrijednosti kako bi opravdali svoje vrlo visoke naknade, možda osiguranja i provjere će biti veliki dodatak. Naravno, ako sam bio osiguravajuće društvo, ja bih zahtijevaju vlasnici imovine koji se iznajmljuje provjeriti ID-a ljudi provjere u kako bi bili sigurni da provjere su zapravo za ljude provjere u.

Na kraju dana, mislim da je AirBnb dobronamjerni, ali mislim da se bori s takvim brzim rastom i upravljanja i komunikacijski sustavi nisu krljuštima kao f

Nema komentara:

Objavi komentar