nedjelja, 31. srpnja 2011.

Milijarde dolara Nije Cool. Znaš što je cool? Temeljnih ljudskih Pristojnost

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3GEDIJI2svY/:

"Poslovna!" Povika Duh, cijeđenje ruke ponovno. "Čovjek je bio moj posao. Zajednička dobrobit je bio moj posao, ljubav, milost, strpljenje i dobrohotnost su sve moje poslovanje. Poslovanje moje trgovina bila, ali kap vode u oceanu sveobuhvatne svoje tvrtke "'- A Christmas Carol, Charles Dickens

Znam, znam. Ja sam star. Gore od toga, ja sam nostalgičan. U posljednjih nekoliko mjeseci, sam pisao o mojoj ljubavi za nalivpera , i tradicionalni izdavači , i papir knjiga, i rukopisu pisma , i živjeti kazalište i centru Las Vegasu . Oni koji me prate na Twitteru će imati čitanje o moj entuzijazam za New York Times križaljka, a hotel papir za pisanje, i druženje s prijateljima bez mobitela.

To je slatka da se znak Luddite na TechCrunch - ali je također jako neiskren. Pišem ove stvari na Twitter, i na ogromno popularan tehnologiju blog. Možete izrezati ironiju s nožem.

Istina je, volim tehnologiju. To je rijetko da sam odbaciti ili omalovažava novi gadget, app ili tvrtka ne pokušava se najmanje jednom, a ja svakako vjerujem da - na saldo - više tehnološki napredne smo postali kao društvo, bolje svijet postaje.

A ipak, sve se pitam je li, radi čovječanstva, to možda neće biti loša stvar, ako dođe potres i savjete sve web 2,0 u more.

Ja možda treba objasniti.

Internet - posebno "web 2,0", sa svojim zajednicama i označavanje i ujedinivši i friending i naklonost - je trebao civilizirati sve nas. Ideja je bila da se spaja čitav svijet kroz razne društvene mreže i gužve podrijetla standarde ponašanja (od ugleda rezultate na eBayu za Yelp mišljenja za šetači pasa) - ljudi bi biti odvezeni na veću empatiju za, i odgovornost prema svojim kolegama čovjek. Kada Randi Zuckerberg je sjedio na pozornici DLD '08 i rekao nam je priču o palestinskih i izraelskih djece okupio kroz zajedničko članstvo Facebook grupe o nogometu, svi smo pustio suzu Web 2.0 radi -. To je stvarno radi!

U ranim danima, poduzetnici iza ove usluge stvarno činilo da vjeruju evanđelje su propovijedanje. Svatko tko je upoznao Craig Newmark će svjedočiti da je on živi i diše službu - obaranje stjecanja ponude i opsjednutost kako se njegova istoimenog popis može vam pomoći povezati zajednicama na načine koji obogaćuju društvo. Kada su izmislili Google, Larry Page i Sergey Brin doista san o tome da na svijetu podacima lakše pristupiti. Jimmy Wales, za sve njegove opsjednutosti osobnim slavna osoba, stvarno je strastveni o slobodnu i otvorenu enciklopediju, te je odbio veliku količinu osobnog profita ostvariti taj san.

Isprva, Web 2.0 se činilo kao savršen dvosmjerna ulica. Brilliant poduzetnicima koji istinski želi da promijeni svijet izgrađen usluge koje smo svi željeli koristiti. Postali su bogati, a naš život postao bolji povezani. Svi smo bili u njemu zajedno.

Brzo naprijed samo nekoliko godina, međutim, i nešto je otišao jako, jako krivo s tom društvenog ugovora. Mi smo korisnici imaju zadržao našu stranu jeftino - poslušno označavanje naše prijatelje u umjetno dobi fotografije i provjere u u barovima, i pisanje recenzije restorana. Mi smo otkazan naše novine pretplate, i umjesto toga provesti dane naše klikom na slideshow od "slavnih koji izgledaju poput svojih pasa", ili opsesivno praćenje Trending teme na Twitter. Mi smo prestali kupovati

Nema komentara:

Objavi komentar