četvrtak, 30. lipnja 2011.

Mog role Slick HTML5 igrač, s naglaskom na nove preporuke i popise

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/oHHkxHbwuU8/:

Online glazbene utrka je sada sve-out sprinta: Amazon, Google i Apple sada sve nude (ili priprema za lansiranje) usluge koje vam prenijeti vaše glazbene zbirke na oblak, omogućujući vam da slušate glazbu koju posjedujete gdje god jesu. Ali oni nisu samo međusobno natječu - druga grupa usluga koja uključuje mog, Rdio, i (eventualno) Spotify korisnicima omogućuje streaming bilo koju pjesmu tako često koliko bi željeli za razumnu mjesečnu stopu rasta od oko 10 dolara mjesečno.

To je sve zabavna. I danas, mog je stvaranje utrka sve to puno bliže.

Usluga je upravo izašla iz beta novih igrača korisnicima koji pojednostavljuje mog iskustva, stavljajući puno teže naglaskom na izgradnji iz playliste i preporuke od svojih prethodnika nije.

Do sada, mog korisnici su pomoću Flash-based player koji se pojavio u popup - vi navigaciju web-mjesta u glavnom pregledniku oknu, dodajući pjesme kao što ide, i one pjesme dodan u vašu naslova, koje imate u manji popup prozor. To utvrde prekid, ali u odnosu na usluge koje su usvojili više iTunes kao sučelje, to može biti malo zbunjujući.

Novi igrač zakrpe. To će izgledati poznato svakome tko je koristio mog Web App Store na Chrome web, koji je pokrenut u prosincu (to je varijacija na tog igrača). Ali, to uključuje i neke ključne dodatke, a također je kotrljanje vanjska strana kao beta opcija za sve korisnike mog (prethodno je jedini način za pristup to je kroz Chrome trgovine, za koje mnogi ljudi ne znaju o).

Novi igrač zapravo ima manje mogućnosti nego stari - to je nestalo ocjene i sposobnost da vidi profile drugih korisnika, na primjer. No, osim više intuitivno i brže HTML5 sučelje, dodaje značajke koje su vjerojatno još važnije: naime, preporuke i bolje naslova stvaranje.

Sada kada se prijavite na novu verziju mog, usluga će gledati na Facebook voli (i voli svoje prijatelje) za početak preporučuju umjetnika odmah. Ja prijavljeni sa testu računa naseljena s nekim od mojih omiljenih bendova, i siguran dosta, servis odmah mi je uručio albuma Darkness i Stevie Ray Vaughan.

Mog CEO David Hyman kaže da je momčad zapravo imao neke pomoći iz Facebook, kada je došao na ovu funkciju integracije. Hyman Ne bih rekao ništa o glasine Facebook Glazba inicijativu da se u djelima, osim reći da je on "nada da će učiniti više velike stvari s njima u budućnosti".

Mog i drugih sve-te-može-jesti glazbene usluge sve više se natječu na značajke kao što su brzina, preporuke i socijalne razmjene nego što se o veličini njihove knjižnice. Mog već nudi solidan mobilne aplikacije, i to ažuriranje čini iskustvo radne površine znatno uvjerljiviji, pogotovo za nove korisnike koji su sada susreo s personalizirane početne stranice, a ne općenito popis popularne glazbe.



Nema komentara:

Objavi komentar