četvrtak, 14. travnja 2011.

Uvodnik: Dragi RIM, ja sam vaš klijent, a ja ne nositi odijelo

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:
Kao i Joanna besramno priznala u svojoj uredničke nekoliko mjeseci nazad, bio sam BlackBerry ovisnik. Ja sam također 20-godišnji student / tech-glava čija telefon služi svaku namjenu iz komunikacijski uređaj za glazbeni player na daljinskom upravljaču. Pokušao sam prebaciti hladna puretina i kupio iPhone 4 u kolovozu, ali negdje oko zahvalnosti sam dao i pokupila Verizon Bold. Ja sam bio dvostruko fisting otkad - koristeći BB gotovo isključivo za BBM, i moj iPhone za sve ostalo.

Brzo naprijed do kraja prošlog tjedna, kada sam prisustvovao sastanku u New Yorku s Tim Stevens i RIM CEO Mike Lazaridis da bi dobili najnovije jelo na playbook. Kao Lazaridis demoed bezbroj mogućnosti od HDMI prezentacije način da izgrađen-in music player tvrtke žestoko raspravljalo tableta, to me je pogodilo: jedno pitanje sam bio prebiraše od uzimajući pravi pogled na uređaj. Tko je za Na? taj trenutak, shvatio sam problem koji je bio mući RIM kao što je kasno - i to ne samo u svojoj strategiji tableta, ali telefon strategiju u cjelini: ne zna tko su njegovi proizvodi, za i nakon toga ne može isporučiti. Jesam li ja lud? Pročitajte nakon stanke i me saslušati.

Nastaviti čitanje Uvodnik: Dragi RIM, ja sam vaš klijent, a ja ne nositi odijelo

Uvodnik: Dragi RIM, ja sam vaš klijent, a ja ne nositi odijelo prvobitno pojavio na Engadget o Thu, travanj 14, 2011 15:52:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar