utorak, 8. ožujka 2011.

Uvodnik: Facebook, jedan identiteta, kao i pravo da budu anonimni

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/03/07/editorial-facebook-single-identities-and-the-right-to-be-anon/:
Ovdje u malom, ali intenzivan svijet pisanja za tech blogove, trolling i spam su svakodnevno neugodnost. U stvari, na visoko-komentirao je na blogu, kao što su Engadget, koje se bave s njima (tj. brisanje komentara, zabrani spamera, i reagiranje na iracionalnim ljudima) mogu ponekad osjećati kao puno radno vrijeme. Znam da je ovo iz prve ruke, kao što sam ja, možda više nego većina drugih urednika ovdje u posljednjih nekoliko godina, napravio je jedan od mojih primarnih dnevne zadatke (zajedno s našim iznenađujuće tri pripravnika). By angažiranja s našim komentirajte, ja sam napravio nekoliko prijatelja. Uglavnom iako, to je nezahvalan zadatak, beskrajna, uzbrdo bitku za Engadget, koji se kreće između 10 i 20.000 komentara po danu. Niska kvaliteta mnogih komentara uglavnom je uzrokovana anonimnosti na internetu, a činjenica da bilo tko može prijaviti za onoliko Disqus računa kako žele. Naravno, ljudi se mogu prijaviti u koristite Twitter i Facebook, a dok je broj ljudi koji se odluče za to je porasla drastično, gotovo polovica naših naše komentirajte još uvijek koriste Disqus opciju, koja je najviše anoniman. Ja bih pothvat pogoditi da je 100 posto naših spameri i trolovi to učiniti. To je glavni glavobolju, i jedan koji smo proveli nevjerojatan iznos od vrijeme borbe i razgovarati, a povremeno, samo na odustajanja .

Nastaviti čitanje Uvodnik: Facebook, jedan identiteta, kao i pravo da budu anonimni

Uvodnik: Facebook, jedan identiteta, kao i pravo da budu anonimni prvobitno pojavio na Engadget na ponedjeljak, 7. ožujak 2011 20:02:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar