Umoran od neprofesionalno, slabo osvijetljen, općenito unfunny isječke koje se stavili na YouTube na tisuće svaki dan? Kako o neki prilično više profesionalnog izgleda, ali još uvijek potencijalno unfunny sadržaj? Dobro došli na YouTube Next. To je ono što Sljedeća Sada Networks zove svoj novi fokus ", prednabijanje sadržaj kreator razvoja na YouTube", nakon što je kupio po toj tvrtki, koji je i sam još uvijek prilično nedavna Google akvizicija. Sljedeća Novi mreže je cilj bio raditi s neovisnim "talent" da razviju svoje online sljedeće, pomažući im naći "staze i prihoda." Uz put da se tvrtka našla negdje južno od $ 50 milijuna dolara, prema New York Timesu, te je izgubio svoj izvršni direktor u tijeku. Što je sljedeće za dvije? Više YouTube zvijezde, naravno.
Sljedeća Novi Mreže kupio jučer stari YouTube, više prilagođeni sadržaj na način na prvobitno pojavio na Engadget dana uto, 8. ožujka 2011 08:36:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .
Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari
Nema komentara:
Objavi komentar