ponedjeljak, 21. ožujka 2011.

Pitajte Slashdot: Ogroman Digital Media Knjižnice

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ErVTPz0XcMY/Ask-Slashdot-Huge-Digital-Media-Libraries:
Anonimni čitatelj piše: "Kao i mnogi drugi slashdotters, imam nekoliko TB digitalnih medija. Glazbu, knjige, filmove, TV emisije, igre, stripovi, ime ti je ja sam ga staviti sve u nekoliko HDS, ali rukovanje je sve dokazano da biti manji od optimalnih. ja sam pokrivena kada je riječ o glazbi, jer [ljepušan velik dio bilo koji music player / biblioteka manager] mi omogućuje brzo pronalaženje pjesme tumač, albumu, žanru ... Za sve ostalo, sve što imam je niz hijerarhijskih mape strukturama, ali hijerarhija imaju ograničenja. mogu naći Blade Runner lako, ali što ako sam htio sve Scott Ridley filmovi? Gdje je 'Dobro znakom', u mapi Terry Pratchett ili Neil Gaiman's? Osim toga, u zbirci sa stotinama sličnih stvari, to će pomoći da se neke dodatne tragove, kao što pokriva (za strip knjige) ili sinopsis za TV emisije "epizoda. Imate li bilo koji softver koji će vam pomoći nositi digitalnih medija knjižnica? Specijalizirani programski (recimo , nešto što rade samo za stripove, nešto drugo za filmove), ili općenito medijske knjižnica? OpenSource alternativa se preferira, ali komercijalni softver je u redu kao dobro. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar