utorak, 14. prosinca 2010.

Michael Moore Postovi Julian's Assange jamstva

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ASUj_zVvMi0/story01.htm:
digitaldc citati Michael Moore u priči izvodi na Huffington Post, gdje on kaže: "Jučer, u Westminster Prekršajni sud u Londonu, odvjetnici za Wikileaks suosnivač Julian Assange predstavio suca dokument od mene tvrdeći da sam stavio gore 20.000 dolara mog vlastitog novca za pomoć otklonski g. Assange iz zatvora. Nadalje, ja (Michael Moore) javno nudim pomoć moje web stranice, moje poslužiteljima, moje domene i sve drugo što mogu učiniti kako bi Wikileaks živ i uspješan kao što je nastavlja svoj rad da se razotkriju zločini koji su izmišljena u tajnosti, a provedena u naše ime i naše porezne dolara. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar