petak, 26. studenoga 2010.

Vlada SAD uhvati Torrent Domain tražilica

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/etNEk7fNCGE/story01.htm:
Voulnet piše ovaj izvadak iz TorrentFreak: "Ovo jutro, posjetitelji Torrent-Finder.com stranice su dočekali s grafičkim prijeteći što ukazuje da ICE ima zaplijenila web domene 'Moja domena je zaplijenila bez prethodne pritužbe ili obavijesti. bilo koji sud! ' ogorčen vlasnik Torrent-Finder rekao TorrentFreak jutros. 'Ja sam prvo imao DNS stanke. Dok sam bio kontaktiranja GoDaddy, primijetio sam DNS promijenila. GoDaddy nije imala pojma što se događa na i do sada oni ne razumiju situaciju i kažu da je potpuno iz ICANN, "objasnio je on. Osim činjenice da domene se oduzeti naizgled po volji, postoji ozbiljan problem s akcije protiv Torrent-Finder. Ne samo da stranice ne domaćin ili čak i link na bilo koji bujica god, to je zapravo samo vraća pretraživanja kroz ugrađene iframes u kojima se prikazuje druge web stranice koje nisu pod kontrolom Torrent-Finder vlasnik. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar