petak, 26. studenoga 2010.

Luka, ja sam vaš smartphone (video)

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/11/26/luke-i-am-your-smartphone-video/:
NTT DoCoMo nedavno pokrenula Samsung Galaxy S u japanskom tržištu, a sada smo došli da otkrijete da je izabrao vrlo snažna ličnost da predstavljaju proizvod svoje uviđavan publika. Darth " roundabound "Vader je glumi u prijevoznika zadnjem krugu" uvijek sa sobom "oglasima, pri čemu on služi kao (vrsta) ljudske zastupljenost telefona, čime se kreditiranje neki antropomorfni osobine hladno ploča tehnologije koja vas čeka u trgovinama. Cijeli ovaj čudnovat ideja stvarno ne bi trebali raditi, ali nekako to ne - mi želimo malo Vader u našim životima previše sada. Video nakon pauze.

Nastaviti čitanje Luka, ja sam vaš smartphone (video)

Luka, ja sam vaš smartphone (video) prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 26 studeni 2010 07:04:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink Wall Street Journal | izvor ikasama117CMzero (YouTube) | Pošalji ovu | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar