petak, 26. studenoga 2010.

Crni petak 2010 vijesti ponude: krajnji mega izdanje (redovito ažurira)

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/black-friday/2010/black-friday/2010/:
Hej momački, jeste li ikada čuli za Crni petak ? To je dan nakon zahvalnosti, gdje svatko dobiva se na ispucati od zora to ići stajati u redu u veliki okvir trgovaca tako da oni mogu dobiti najjeftinije ponude u gradu. Htjeli mi to ili ne, to je jedan od najvećih stvari o životu u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je stvaranje natjecateljski sport od kupnje božićnih darova za svoje najmilije je samo bolje u stvarnosti nego što bi trebao biti na reality televiziju (proizvođači, te znati gdje se nalazimo). U svakom slučaju, mi smo zaokruživanje neke od najboljih bavi možemo naći, a mi si idući u staviti ih sve, upravo ovdje, u ovom, slavno mjesto. Mi ćemo nastaviti ažuriranju ovaj loš dječak kao čeznuti kao ti si ovdje da pročitate o ukusne ponude. Jer, kao što znate, mi vam ljubav. Slobodno predložiti druge prodaje u komentarima, i pridružite nam se nakon pauze za sve ponude.

Nastaviti čitanje Crni petak 2010 bavi vijesti: Ultimate Edition mega (redovito ažurira)

Crni petak 2010 vijesti ponude: krajnji mega izdanje (redovito ažurira) prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 26 studeni 2010 02:30:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar